יום שישי, 10 בספטמבר 2010

שוק האקססוריז 2010

טוב, אז אחרי שהוצאתי את המרמור על המחירים המוגזמים לגמרי של היריד הזה ממש כאן, אני יכולה להתפנות ולדבר בכל זאת על הפאן הכיפי שבכל הסיפור (ושלשמו הגעתי): אקססוריז!

אז קודם כל נתחיל במה לבשתי -


האם רק אני מתרגשת מהעובדה שמדובר בצילום השטח הראשון בבלוג?


שמלת ג'ינס (כמעט) מקסי: ויצ"ו גבעתיים
חגורת פפיון: מכירה ביתית בת"א
סנדלי גלדיאטור: To Go
שעון מוזהב: Casio


אם קראתם בבלוג השני שלי, כבר גיליתם שבסופו של דבר לא רכשתי כלום (מלבד מתנת חג לאימא שלי) באירוע, אבל כן היו כמה פריטים שמשכו את תשומת ליבי...


אתם לא באמת יכולים לראות, אבל בעצם אני מודדת עגילים מגניבים של ליאת גינזבורג, בדמות של נמר
הנמר שמדדתי, גרסת השרשרת // ותודה ל"וואלה!" על התמונה
והנה עוד מספר פריטים שלא צולמו במצלמה האישית שלי ולכן הקרדיט נמצא מתחת לתמונה ושם המעצב/ת או המותג נרשם על התמונה עצמה.


שרשרת כפולה מקסימה // www.slomitofir.com
קלאץ' אדיר // נלקח מהאתר הראשי של שוק האקססוריז
צמיד שעונים מיוחד // נלקח מכתבה בNRG
הייתם? נהניתם? סבלתם? 
אשמח לשמוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה