יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

Roses are red, Violets are blue..


באוגוסט לפני שנה נסעתי עם אבא שלי ללונדון. את הטיול כולו הקדשנו לספיגה של כמה שיותר מהתרבות הלונדונית ובאופן 
אישי לקחתי על עצמי את המשימה להביא איתי לארץ כמה שיותר פרטי לבוש עדכניים לאופנה האירופאית.
אחת מהרכישות הכי מוצלחות שלי משם, היא שמלה שחורה שעל החלק העליון שלה תפור בד פרחוני בלבן וורוד. את השמלה הזאת לבשתי בפעם הראשונה ליומולדת 20 שלי ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות.
מספר שבועות אח"כ נכנסתי לאחד מסניפי זארה בתל-אביב (נדמה לי שזה היה זארה שבדיזינגוף סנטר). שיטוט קצר בחנות הביא לי תוך שניות מגרנה אדירה וסחרחורת (שלשם שינוי לא נבעה מהאנמיה שלי). קיר שלם היה מכוסה כולו בפרטי לבוש פרחוניים מכל סוג וצבע.  לקח לי כמעט שנה שלמה ללבוש שוב את השמלה המדוברת כיוון שחיכיתי שהטרנד המקולל הזה יתפוגג קצת...
העיקר הוא זה שאני יודעת שאני טובה בלאתר פריטים שעתידים להיות טרנדים חזקים.

In August last year I went with my dad to London. We dedicated the whole tripe to absorb as much as London’s culture that we can, and I personally made it my mission to bring back home as much updated European clothing as possible.
One of my greatest purchases there was a black mini dress that its top has a floral fabric in white and pink. I wore that dress for the first time in my 20’s birthday and got a lot of compliments.
A few weeks later I entered one of ZARA stores in Tel-Aviv (think it was Dizingof center mall). A short strolling in the store caused me a huge migraine and dizziness (that for a change wasn’t cause by my anemia). An entire wall was covered in floral garments from any shape and color. It took me a whole year to wear again that dress, since I waited to that trend to fade away a bit…
The most important thing is that since then I know that I’m good at identifying things that are going to be trends. 

     




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה