יום שישי, 17 בספטמבר 2010

Foxy Lady

השבוע יצא לי לבקר בקניון גבעתיים ומסיבה שאינה ברורה לי, החלטתי שלא לפסוח על ביקור בסניף של רשת האופנה הישראלית FOX.

הזיכרון הראשון שלי מחברת האופנה, היא דמותם של אנשים שונים מחיי לובשים את סווטשירט הפליז עם שם החברה באותיות ענק. אותם אנשים היו בולטים לעין בגלל הצבעים המזעזעים והמעוורים שהיו לסוודרים האלה (כתום עם ירוק, סגול עם צהוב), ותמיד הם נראו כמו שלטי-חוצות מהלכים.
באותה תקופה הרשת התמקדה בייצור בגדים אופנתיים ללא אמירה אופנתית של ממש. משמעות הדבר: ייצור העתקים שמזכירים את מה שנמכר במותגי הענק ברחבי העולם במחירים זולים. זה עבד להם לא רע, עד לשלב מסוים שנראה שמעצבי החברה לא מצאו את הידיים והרגלים שלהם, מה שהוביל לכך שלא יכולתי להיכנס לחנויות הרשת בלי לחוש סלידה  גדולה.
כנראה שלא הייתי היחידה, כי אחרת קשה לי להבין למה שחברת אופנה בסדר גודל של FOX תרצה להחתים חוזה את בר רפלאי כדוגמנית הבית שלה (בכל זאת מדובר בדוגמנית ברמה בינלאומית שכנראה יום צילום שלה עולים יותר מהדירה שאני חיה בה כיום).

בשונה מכל המתואר למעלה, חווית הקנייה של קולקצית החורף לשנת 2010 הייתה דווקא לא רעה בכלל. נראה שFOX החליטו לחזור למקורות ולהוציא קולקציה שכמעט כולה פרטי בייסיק, מאותם דברים שכל אחת הייתה שמחה שיהיו בארון שלה (ועדיף בכמה צבעים).

תמונה מצוינת של שני פריטים ששמתי עליהם עין. יפים גם ביחד וגם לחוד!
זה לא קצת קסטרו 2006?
נראה לכם שיש כזה גם לגדולים? :(
טישירט שרכשתי לעצמי -
היא הייתה חמודה מידי בשביל שאני אשאיר אותה בחנות
כל התמונות נלקחו מהקטלוג באתר החברה.
רכישה נעימה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה