יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

נעים להכיר: Zohara Tights


אחת מהסיבות העיקריות שאני אוהבת בזכותן את החורף היא העובדה שאפשר ללבוש מלא שכבות אחת על השנייה ובכל פעם ליצור מאותם בגדים הופעות שנראות שונה לגמרי (מקווה בהזדמנות לזכור לעשות פוסט שכזה. אם לא - שמישהו יזכיר לי, בבקשה).
סיבה נוספת לכך שאני אוהבת את החורף זה כיוון שזאת העונה עם האקססוריז הכי מגניבים וכיפיים - צעיפים, מטפחות, כובעי צמר וכמובן, גרביונים!


הנה דוגמא למותג מקורי במיוחד שלגמרי יכול לשדרג לכן את מלתחת החורף - נא להכיר: זוהרה טייטס.
הנה קצת מדבריה של דנה, האדם שמאחורי המותג:
"המותג זוהרה השיק את הקולקציה הראשונה שלו ב01/01/10. הרעיון למותג הגיע לאחר סיבוב בעולם שם שוק הגרביונים מאוד מפותח יחסית לישראל. הרצון היה ליצור משהו מקורי ומעניין גם כאן. מאחורי המותג עומדת דנה, אשר עובדת עם מספר אמנים וציירות מישראל והעולם.

הצצה לתוך חנות הסטודיו בפלורנטין

הגרביונים שלנו נמכרים ברשתות: רונן חן, אמארו, קום איל פו ובמגוון רחב של חנויות מעצבים, נעליים ובוטיקים וכמובן, כמו כן, בחנות  שלנו ב
ידידיה פרנקל 23 תל אביב.

כל הגרביונים שלנו עשוים 120 דניר במידה אחת שמתאימה עד מידה 48 ומגיעים בשילובי צבעים שונים ובוורסיה של "טייץ" (ללא רגל) וכגרביון מלא. 
מחיר הגרביונים המודפסים הינו 99 ש"ח ואילו הגרביונים החלקים עולים 69 ש"ח."

הנה ארבע דוגמאות מהגרביונים מהגרביונים המודפסים האהובים עליי:




וכמה דוגמאות לגרביונים החלקים המקסימים:

 
אהבתן? הנה כמה דרכים להתעדכן בדגמים החדשים, מבצעים, כתבות ועוד:

  1. אתר המותג
  2. עמוד הפייסבוק של המותג
ברור לי שאי אפשר להישאר אדישים לגרביונים כאלה, וזאת בדיוק הסיבה שאני כבר מחכה לשים את ידיי על אחד או שניים כאלו :)

2 תגובות: