יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

אבא שלך ערומכו?

עבודת השורשים שלי הביאה אותי לתגלית המדהימה שזורם בעורקי כמעט 100% של דם פולני.
אפילו ההתערבבות של המשפחה מצד אבא שלי בדרום אמריקה (ויוה ארגנטינה!) לא עזרה למהול את 
הגנים שלי בעור שחום (או בתאוות בשר, לצורך העניין).

כל הנושא הפולניות שלי בד"כ לא מאוד מפריע לי, עד לרגע שבו אני מבינה שיש דברים שאני לא יכולה ללבוש פשוט שהם בגוון עור שלי. זאת הסיבה שאני וטרנד הזה של גווני הNude לא ממש הולכים ביחד... זה לא שלא ניסיתי, ברגע של גחמה קניתי לעצמי שמלה מקסימה בצבע קרם-בז' (יש כזה צבע או שהמצאתי?) והיא עדיין מונחת בארון כפי שנקנתה, מחכה לימים יפים ושזופים יותר...

Translation:
Years ago I’ve found out that almost 100% Polish blood is running through my vains. Even the settlement of my family from my father’s side in South America (Viva Argentina!) didn’t help my genes to make me brown skin.

All of my Polishness usually doesn’t disturbing me, until I realize there are things I cannot wear just because my skin tone. That's why this trend of the Nude shades and I am not really going hand by hand… It's not that I haven’t tried, once I bought even myself lovely beige /cream-colored dress and it’s still sitting in the closet as bought, waiting for tanner times…






















































































מקווה שהשבוע שלכם התחיל ברגל ימין. נשיקות!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה