יום שישי, 27 באוגוסט 2010

H&Ming


לפני כמה חודשים עשתה חברת H&M עלייה ראשונה לארץ והתיישבה בקניון עזריאלי שבתל-אביב.
בעקבות ההודעה על ההגעה הצפויה של הרשת לארץ היה באז רציני וויכוחים ערים שעסקו בשאלה האם הגעת הרשת טובה ליהודים. בסופו של דבר, דווקא אלו שהתרעמו על ההחלטה היו הראשונות לפקוד את החנות הראשונה שנפתחה והתורים היו בהתאם.
כך למשל נראה התור שבוע אחרי הפתיחה:

התור במבט לאחור
התור במבט לפנים
אילולא זה היה התור היחידי שכל לקוח היה צריך להתמודד איתו - דיינו, אבל זאת הייתה רק ההתחלה! תורים נוספים חיכו לך בדרך לתאי ההלבשה ולקופות. 


הבוקר נפתח הסניף החדש של הרשת במתחם ג'י בכפר סבא. בהתחלה ניסיתי לשכנע את עצמי שלא כדאי להגיע בתירוצים שונים בסגנון: "את צריכה ללמוד מהטעויות שלך", "הוצאת גם ככה הרבה כסף החודש" או "תפסיקי להיות כזאת שטחית, למען השם!" אבל זה לא עבד. הפיתוי היה גדול מידי.

כשהגעתי מלווה בשתי חברות מהעבודה הייתי בשוק מהעובדה שהדרך לתוך החנות הייתה פנויה לגמרי. ציפיתי לבלאגן שלם מבפנים ומבחוץ, אך שוב נוכחתי לדעת ש"ציפיות זה רק לכרית". בסופו של דבר התורהיחידי היה לתאי ההלבשה (וגם הוא לא ארוך מידי) וזה רק בגלל שהמוכרות לא נתנו לאף אחד למדוד בגדים מחוץ לתאי המדידה (קטע מוזר, לא?).

החנות עצמה יפה מאוד אשר מתפרסת על שתי קומות (ישנן מדרגות נעות לעלייה בתוך החנות, כמו בכל החנויות האירופאיות) ומתחלקת למספר מחלקות: נשים, הלבשה תחתונה, ילדים ואביזרי אופנה.
נסכם את זה ככה שמזל שהייתי תחומה בזמן אחרת הייתי מודדת את כל החנות וקונה הרבה יותר.
תמונות ותיאור של הרכישות עצמן יגיעו בהמשך (אחרי שאני אפסיק להתעצל לצלם אותן).

נשיקות וסופ"ש מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה