יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

מראה מראה שעל הקיר

אז כבר אמרתי מוקדם יותר הבוקר שאת כל הימים האחרונים ביליתי ביצירה, אבל עכשיו שיש לי קצת יותר זמן אני יכולה להרחיב.

הכל התחיל בבוקר של לפני כמה ימים כשהתעוררתי ביקיצה טבעית בשעה שמונה וחצי בבוקר. עדיין מנסה לעכל מה קורה סביבי נזכרתי שאתמול בלילה לא כיוונתי את השעון המעורר ובבהלה קפצתי מהמיטה שמא אני מאחרת לעבודה. אחוזה היסטריה התחלתי לחשב איך אני אתארגן הכי מהר שאני רק יכולה ("טוב, צריך להתלבש, לא להשקיע באיפור, לשתות קפה בעבודה במקום בבית...") אימא שלי נכנסה לחדר שלי לברך אותי בבוקר טוב, לבושה בפיג'מה. רק אז הבנתי...
היום יום שישי!

בגלל הבהלה שאיתה התחלתי את הבוקר, היה לי ברור שלחזור לישון זאת ממש לא אופציה. משם הדרך ללנסות לסדר את החדר הייתה קצרה. הבעיה היא שבסופו של יום (או יותר נכון בסופו של סוף-השבוע) החדר שלי נשאר יותר מבולגן מאשר קודם לכן.
הכנסתי לחדר קופסת פלסטיק ענקית והתחלתי להכניס לתוכה את כל דברי היצירה שאני רק יכולה למצוא בחדר (ויש הרבה מהם): בדים, חרוזים, פיאטים, פימו, כל תכשיטים ישנים שאני כבר לא משתמשת בהם, דבקים, סרטי סטן ופחות או יותר כל דבר שיכולתם להעלות על דעתכן. כשסיימתי את כל זה התיישבתי למול הקופסא העמוסה וניסיתי לחשוב מה אני יכולה לעשות עם כל הדברים האלה. 
מסתבר שדי הרבה.

בתור התחלה (כי זה רק מה שצילמתי) - זה מה שקורה שמפרקים בסבלנות אין קץ כדור דיסקו ואח"כ מדביקים את המראות שלו על כל מיני דברים...

תמונות של דברים נוספים - בקרוב.
נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה