יום שישי, 20 באוגוסט 2010

והבית, הוא גם למכירה?

שמתי לב שאחד הטרנדים החמים של הקיץ הוא מכירות ביתיות, מה שבסה"כ נשמע לי די הגיוני.
רק היום הייתי עם אבא שלי באזור של נחלת בנימין ואלנבי בת"א, ובמקום ללכת היינו צריכים לשחות את הדרך שלנו בלחות המטורפת שהייתה באוויר. מי יכול לחשוב על למדוד בגדים כשכל מה שהוא רוצה זה לפשוט אותם ולהיכנס למקלחת?

כאן נכנס הרעיון של מכירות ביתיות - מעצבות ויבואניות תכשיטים פותחות את הבית שלהן ללקוחות, כשהן מציעות להן חווית קניות וקירור (מזגנים, מאווררים, קנקני מים קרים... הכל הולך).

לפני שבועיים נתלו בכל השכונה שלי פליירים המפרסמים מכירה ביתית של מעצבת בשם נעה. מה שהכריע את הכף לגבי האם בכלל שווה לקפוץ לשם בחום הזה, הייתה הקרבה שלה לבית שלי (מה שלא מנע מאיתנו לקחת את המכונית ולנסוע לבית שלה). קצת מוזר "להתפרץ" ככה לבית של מישהו, לראות איפה הוא יושב כשהוא רואה טלוויזיה או איפה הוא ישן בלילה, כשבסה"כ באת לקנות ממנו בגדים. הרי מי מאיתנו חושב על איך נראה הבית של המוכרות שמוכרות לנו בגדים? 

היום הלכתי למכירת אקססוריז שמתקיימת במהלך הסופ"ש הנוכחי (20-21/08) בביתה של עדי מרמור בנאות אפקה. עדי היא בחורה מקסימה שמייבאת מחו"ל פריטים חמודים ומוכרת אותם במחירים מעולים ביחס לתמורה (בין 50-100 שקלים, כשרוב הדברים נוטים לכיוון ה50).

להלן הפריטים שאני קניתי (כל אחד מהם עלה 50 שקלים בלבד):





טבעת זהובה בצורת כנפיים (שכמו שנראה כרגע כנראה לא תרד מהאצבע שלי בתקופה הקרובה מרוב שהיא מקסימה)














שרשרת כסופה בעלת 
   תליון דמוי פפיון
















חגורת בטן בעלת אבזם 
      בצורת פפיון





לפרטים נוספים לגבי המכירה בסוף השבוע הזה, מוזמנות להסתכל בEvent בפייסבוק (עדי הבטיחה שהיא תקיים מכירות נוספות, לכל אלה שלא יספיקו להגיע בסוף השבוע).
אני בכל מקרה, ממליצה בחום (תרתי משמע!)

תגובה 1:

  1. אין קרדיטים, הבנתי.

    סתם :)

    [קארין]

    השבמחק